Utgång med flickorna!

Har haft en helt otroligt bra helg, både med killen och med tjejerna! I fredags så jobbade jag lite och drog sedan hem med pojken och mös. I lördags gick det lite vildare till eftersom att min kära vän Caroline skulle firas eftersom att hon fyller 20 år på måndag!! Firandet började hemma hos henne klockan 8 då alla vänner samlades och drack goda drinkar och pratade ganska mycket.. Runt 11 tiden drog vi vidare till Strand vid hornstull där festen fortsatte till halv tre vilket var väldigt roligt. Lägger upp lite bilder eftersom att en bild beskriver mer än 1000 ord!





Tack för igår mina fina flickor! Jag hade jätteroligt!! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback