UTGÅNG

Idag är det äntligen fredag och det ska firas med utgång på ollan med mina nära och kära vänner!
Har planerat det här ett tag och inte för att verka töntiga och dra till ollan men vi har haft det så jävöa roligt där när vi väl har varit där.. Var man än går med mina vänner förvandlas träsk till paradis/tivolin!!

Fredagen börjar med att vi ska hem till min kära vän Andrea och börja förkröka.. Jag och Sara ska dela på en sjuttis som förr i tiden/ förra veckan och jag kan säga att vi ska bli pruttfulla idag. Har köpt en massa redbull som vi ska blanda ut spriten med. Jag känner mig som tretton igen!! Aja, nu ska jag äta lite så jag inte blir mega full och sen ska jag börja fundera på vad jag ska ha på mig! Jeans, ett snyggt linne och ett par snygga pumps? Vad sägs?

Älska oss!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback