VÄRLDENS TRÄNINGSVÄRK!

Jag har världens träningsvärk i tuttarna, eller i bröst muskulaturen som mamma säger! Haha ^^ Kan inte ens ta upp mina armar, det gör sjukt ont! Tänkte bara tacka för igår alla som var med mig, hade riktigt trevligt och gick inte och la mig förns 6-7 någon gång.. Så kan säga att jag inte alls är lika pigg idag som jag var igår! Vaknade nyss så ska inte säga att jag inte sovit ut men endå..

Jag har så många serier som jag älskar nu förtiden, en till ny som jag älskar är no ordinary family, den är super bra. Funderar på att dra och träna så jag inte blir hyberfet efter gårdagen men först måste jag äta frukost.. Vet någon något kul som händer ikväll?? Jag är på på allt kul som kan hända.. Eller kanske inte allt, men nästan! :D

Permalink Träning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback