Vuxenpoäng till mig!

Idag har jag samlat på mig ett antal vuxenpoäng, eftersom att jag vaknade upp imorse och drog till arbetsförmedligen för att jag känner att jag måste ta tag det här med jobbet.. Man kan inte hela tiden bara jobba extra utan någon gång måste man få ett heltidsjobb också, trots att jag tycker det är himla skönt att bara ligga hemma ibland och samla på mig barnpoäng! Nu är jag iaf inskriven på arbetsförmedligen så nu kan jag inte göra så mycket mer än att vänta tills nästa måndag då jag ska dit på möte!
Efter mitt första vuxenpoäng ställe drog jag till swedbank för att avsluta min fond och bli nyckelkund hos dem. Så nu ska jag även börja pensionspara! Woho, måste ju leva bra när man blir gammal och inte har något jobb. Jag har även åkt och tränat trots att jag har sån otrolig träningsvärk. Men det får jag inte så jättemycket poäng för.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det one tree hill som gäller! :) Kan inte sluta titta på det, helt besatt..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback