Vuxenpoäng!!

Äntligen har jag tagit tummen ur röven och gått ut och lämnat ut lite CVn till olika butiker i farsta.. Förhoppningsvis är det någon som hör av sig. JAG VILL VERKLIGEN HA ETT JOBB!! Lämnade ut cirka 10 CVn så jag hoppas att någon nappar på det. Min kille har ju varit så duktig att han faktiskt var på en arbetsintervju.. *duktiga du...

Nu sitter jag hemma och ska leta lite jobb via datorn, nu ska jag ligga på som fan.. Vet fan inte heller om jag vill utbilda mig till personligtränare?? Så fan, varför ska det finnas så jävla mycket att välja på!..

Klockan är strax efter fyra och jag ska inte träna förens klockan halv 7, vad ska jag göra nu då?? Något roligt förslag på vad man kan göra??

Juste, tråkigt nog så hoppade vår käre vän Josefin av till vemdalen så nu har vi en plats kvar, är det någon som känner sig sugen så är det bara att höra av sig! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback