Avslutat kapitel

Dags för ett nytt kapitel i mitt liv, som sagt .. The darkness doesn't have any answers..
Insåg igår att det var dags att gå vidare från mitt gamla jag och försöka mitt jag som jag en gång var i tiden.. Det är jobbigt att lämna något som alltid tillhört mig men när man inser att den personen är någon annans är det lättare att släppa taget.. Så länge man tror att man äger någon/något kan man tyvärr inte släppa taget..
Min vän Sandra som jag träffade i Borlänge hade en fin tatuering på revbenen där det stod i liknande text "Kan du ersätta det du någon gång älskat betyder det inte att du älskat den så mycket som du tror"..
Vilket är sant till en viss del..
Aja, nu är det slut på att vara djup! Sista inlägget om den personen i kärleksperspektiv.

Idag ska jag jobba och sen blir det hemgång för mig!! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback