Finally home!

Skönt, då ligger man äntligen i sängen och ska soova!!
Haha, vet inte om det är okej att säga så när man är 20 och klockan bara är 20 i 1.. Men men.
Älskar min nya kamera. Den tar superbra bilder och är jättelätt och smidig att ta med sig överallt!

Kom precis hem från Johannes efter att ha haft vår årliga filmkväll.. Och varför jag säger årliga är pga av att vi är så jävla dåliga på att planera in varandra så det händer inte så ofta. Men det ska det bil ändringar på.
Lyckade fota en bild på oss tillsammans när vi går mot bussen, och jag kan säga att den inte allt blev så bra eftersom att han inte ville vara med på bild.


Kamerakåt tjej? Absolut!


Älskar hela Veronica Maggios skiva eftersom den påminner mig om hela min sitation. Vilket den nog för för massa.. Favorit raderna är nog:
"Du borde ta dina ord tillbaks För alla glömmer men inte jag
Ser oss i smyg hålla hand i en taxibil Ser varje bild utan att jag vill
Och allt jag skriver blir samma skit"

"Finns det en så finns det flera" - Klar favorit!

Och hela jävla satan i gatan låten är klockren!
Dags att sova, ciao

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback