Ledig söndag!

Idag har jag varit ledig hela dagen och har hittat på massor med skoj. Dagen började med att jag åkte in till stan med Sara och Johanna för att kolla på kläder.. Men det blev inte riktigt så för mig, eftersom att jag beslutade mig för att gå till en frisörsalong och färga håret!! Måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet men det blir att se någon annan dag.. Sedan åkte jag hem och tränade med syster Linda, och det blev massa härliga bröst övningar och vader.

Efter belönade jag mig med en riktigt god sallad med melon, mozarella, skinka etc. och till efterrätt blev det daimtårta med några godisbitar, plus Johanna och Sara.

Imorgon ska jag förlänga mina ögonfransar så antar att det blir en hel förändring för mig de närmaste dagarna!! WOOOOOP!! Aja, nu ska jag kolla lite på grey's anatomy och sen sova.. Tidig morgon imorgon!!

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback