Off we go!

Ligger i soffan hemma hos Fredrik i rotebro. Vi ska nämligen åka till täby snart och sjunga på ett bröllop. Kan säga att jag är lite nervös eftersom att jag har varit hes nu i snart en månad i sträck.. Så jag vet inte riktigt hur det här kommer sluta... Ska sjunga "du är allt" och "everything".

Efter bröllopet blir det jobb igen på texas! Riktigt skön dag att tjäna lite pengar på.. Får se sedan vad det blir men tror att jag ska hem och sova eftersom att jag öppnar på söndag, så jag skulle ändå inte kunna vara ute så länge..

Aja, hörs senare, önska mig lycka till och håll tummarna nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

lycka till fina du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback