Trött tjej!!

Godkväll alla underbara människor där ute!
Hoppas alla mår bra för det gör nämligen jag! Kom hem igår från en underbar vecka i borlänge med mina vänner.. Vi var på peace and love och tittade på massa bra band och träffade riktigt roliga människor på vägen..  Det negativa är väl att jag gick upp 4 kg denna vecka men förhoppningsvis är det bara vätska!..
Lyckades ta mig till gymmet idag vilket var otroligt skönt dock kan jag inte springa på löpbandet eftersom att jag har en kraftig stukning och ett brutet litet ben som bara ligger i foten så.. What to do??

Något som alla på hela peace and love vet, så har jag en elak liten Berit inom mig som inte har kommit fram idag.. Eller igår eftersom att hon bara kommer fram på fyllan.. Så jag måste ju tillägga att jag saknar henne jävligt mycket, dessutom så antar jag att hon saknar alla fina vänner som jag var där med.. Nämligen Johanna, Carin, Jenny och Sandra.. Ett stort tack till er vänner för att ni gjorde min vecka!!



Berit saknar er!!

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback