En ledig onsdag!!

Äntligen håller det på att spricka upp men måste tillägga att det var jävligt skönt att vakna till regn imorse!! Riktigt skönt att inte behöva känna att man måste utnyttja dagen till max utan att man kan åka och träna klockan ett utan att missa ett otroligt bra väder..

Idag ska jag åka och kolla på mina söta små "systrar" som ska sjunga på ribby skolan! Det kommer göra ett otroligt bra sjungande tror jag!! Men först blir det nog en dusch och sen ska jag få i mig något att äta..

På tala om köttbullar så köpte jag världens godaste parfym idag av replay!! Det som gör mig super lycklig är att jag  lyckades fynda den på en liten affär så den kosta bara 188 kr.. Är otroligt nööjd över mitt köp..
Snart är det även Peace&love med johanny!! Måste köpa in stövlar så jag har något att gå runt i om det regnar!! Man vill ju inte skita ner sina fina vita skor, tror till och med att jag lämnar tygskorna hemma!! Aja ni får en senare uppdatering om vad jag har på mig idag! :)

Permalink Göra idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback