Helgen är över!!

Yes, har kommit till höjdpunkten av dagen.. Nämligen: Läggdags, vilket innebär att helgen äntligen är över. Haha, det är helt sjukt att den där meningen kommer från mig men det är verkligen sant. Har jobbat både i lördags och idag och det har varit sjukt långa dagar med OTROLIGT varmt väder måste jag säga. I lördags var det ingen lek.. Hur varmt får det bli egentligen? Inte för att jag klagar men herregud!!

Hade dock en riktigt trevlig fredag med Ellinor, då vi låg på Gålö hela dagen och gassa och badade i det otroligt kalla vattnet! Sen var jag även på Patricks mottagning där det var riktigt kul! Självklart hade jag bästa vännen Johanny med mig som vanligt!

Aja, det var helgens summering, kom precis hem från en promenix med fina Emma som fick vara med en otroligt jobbig och känslig Louise! (undra varför??) Men hoppas att hon överlevde..




Äckliga myror som ville åt min juice!!

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback