Trött så jag kunde dö!!

Fyfan, jag tror ingen förstår hur trött jag är just nu!! Jag är så trött att jag kunde dö, så illa är det! Var ute hos Micha igår och drack massa öl och vin med fina människor och det slutade med nattdopp och bastu!! Otroligt skönt i vattnet men vissa av "mesarna" tyckte att det var lite för kallt att bada, men inte jag!
Ligger i sängen nu och försöker kravla mig till köksbordet där frukosten står och väntar, men det är inte lätt måste jag medge.

Har någon något knep på hur man inte är så jävla trött.. Kommer ju dö idag när jag ska busa hela dagen med alla fina människor! Aja, kan inte avslöja vad jag ska göra idag men kommer med uppdatering imorgon!!

Fan sov två timmar idag eftersom att två klunsar klampa in vid sex i morse och skulle börja jävlas och låtsas snarka.. Haha!!

Permalink Göra idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback