Work work!!

Haha, känner att jag bara börjar bli sämre och sämre på det här med att skriva inlägg.. Men jag lovar att nästa vecka kommer jag bli mycket bättre. Har jobbat massa långpannor den här veckan så har inte riktigt hunnit med att skriva något. Eller det har inte funnits så mycket att skriva om, om jag säger så !!

Sitter här i sängen efter ett 12 timmars pass och känner mig alldeles urtrött!! Har världens träningsvärk i benen och magen och förstår inte riktigt hur jag ska klara dagen imorgon? Några förslag??

Idag firar vi tre år på texas och önskar att jag kunde följa med mina fina kollegor idag och dricka lite och bli bra full men icke icke.. Istället blir det sovtime och jobbdags imorgon!! Jag måste bara säga att jag har världens bästa mamma som kom och hämta mig på jobbet idag för att jag inte skulle behöva åka kommunalt hem och sova mindre.. Måste även tillägga att hon körde från Dalarna idag, så hon var nog inte så jättesugen på att hämta mig!! Men hon gjorde det ändå!! Tack världens finaste mamma!!!

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback