Dagens och en konstig dag..

Hello!!
Jag vet inte om jag ska vara glad, lycklig, arg, trött( fast det är jag ), förbannad.. Är bara helt enkelt jävligt förvirrad.. Varför ska allt vara så jävla komplicerat hela tiden?? Kan man inte bara hålla sig till den enkla vägen och bara vara rak på sak.. Vill man något, ja men säg det då?
Är man rak på sak så är det fel, för då är man för på. Är man inte rak på sak, ja då blir det missförstånd? Åh, blir nog mest irriterad.

Haha, iaf.. Min dag har gått ganska bråligt om man får säga så. Haft väldigt bra stunder som på gymmet och sen väldigt kassa som när bilen inte starta på grund av ett kasst batteri,  när jag hade en tid att passa.. Hade en bra dag på jobbet men var otroligt trött och seg vilket aldrig är bra när man jobbar i restaurang, men jag överlevde!! 

Träffade dock otroligt fina människor på gymmet och ska tacka paul som gjorde min dag när han erbjöd sig att hjälpa mig med bilbatteriet.. Du är en ängel!! Har även känt mig som ett peddo men det är okej eftersom att det är jag !!

Leopard tröja - Ginatricot, Kjol - Ginatricot, Halsduk - H&M/Ginatricot

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback