Dagens och sår..

Igår på boxen så fick jag ett litet sår på knät efter att jag hade knäkickat på en mitz.. Istället för att komma rakt på så råkade jag glida med knät vilket orsakade ett skrubbsår.. Det gör ont kan jag säga..


Min dag har innehållit, jobb och stor städning, så jag vet inte om den är speciellt lyckad för många andra.. Men själv tycker jag att jag har haft det riktigt skojsigt!
Väntar just nu på att mina kompisar ska komma hem till mig och dricka lite sen får vi se vart kvällen slutar!! Johanna ska ju vara med så man vet ju inte!! HAHA ^^

Tröja - H&M och Byxor - H&M (ingen speciellt krånglig dagens)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback