En bra dag!

Heeelloj!!
Kom precis hem från jobbet och ska alldeles strax dra igen.. Är så jävla arg eftersom att jag inte kan träna eftersom ryggen är paj typ, tack vare en viss person!! Har inte tränat på en vecka och kroppen börjar redan gå utför kan jag säga !! Men antar att jag måste börja ändra min kost om det här ska fungera. Nu ska jag iaf in till stan igen och möta upp Jalle och äta lite mat och sedan blir det hemgång och BB. Är som sagt helt besatt.

Ni får en dagens sen eftersom att min kamera har dött vilket gör att jag inte kan lägga upp bilderna på datan!!
Hoppas ni alla har en bra dag för det har jag!! Iaf än så länge!! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback