Fredag och heeelg!!

Äntligen har vi kommit till den bästa dagen i veckan, det är då man inser att arbetsveckan är slut och helgen börjar!! Wooop woooop
Idag har det hänt massa skojiga saker som; träffat Viktor, snurrat 360 grader med bilen, ätit massa gott, firat "Conny"(vet inte hur han stavar sitt namn), vart hos Johanna med tjejerna och till sist vart hos Nordis!! Det tråkiga är att jag är ruskigt trött så jag var så lat att jag tog bilen överallt idag, så antar att lite minus poäng får jag ta..

Har även kommit på att jag är en "tur i oturen tjej" som alltid lyckas med något dåligt men som man alltid senare kan hitta något positivt i...

Tröja - Bikbok, Jeans - Gina tricot, Halsband - Ur&Penn


På tala om kalaset jag var på träffade jag även Sofia och Rob vilket var väldigt trevligt.. Där fick jag nämligen leka av mig lite och leka krigare med Hannes och Sofia!! Vi lekte krigare(eller något) och Hannes vann stort!!

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback