Godmorgon!!

Tror att jag är världens sämsta människa.. Eller iaf igår..
Drog hem till min kära vän Jossan och tänkte dricka massa men för det första så hade jag ingen dricka och för det andra så hade jag bara sovit 3-4 timmar dagen innan så jag kände mig inte alls pigg till att dricka.
Så det slutade med att jag åkte hem vid halv ett och somnade som ett litet barn i sängen !! Ganska skönt men kände mig även som världens tråkigaste kompis ..

Har precis ätit frukost med syster och kollat på BB som vi missade i fredags , och idag är det livesändning från huset och någon kommer åka ut !! Woop woop , jag hoppas på Katarina.

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback