Godmorgon

Godmorgon!!
Nu väntar en ny dag med nya äventyr och det känns så himla skönt! Dock är mitt brännmärke fortfarande kvar så det gör inte armen så himla glad alls!..
Ska åka till stan om en timma och träffa min jobbcoach och prata lite, men tror inte jag kommer behöva träffa honom något mer eftersom att jag har jobb nu!! Sen efter det ska jag träffa min vän Cissi i centrum och ta en fika, ska bli väldigt mysigt...
Senare blir det att öva lite på låtar och köra afropower dance med mina älskade vänner, och till sist men inte minst ska jag träffa johanna och repa in de sista låtarna!! En full späckad dag med nya äventyr som väntar!!

Whop , whop!!
 

Permalink Göra idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback