Läggdags

Vill först börja med att gratta min vän Pauiie som blev 21 idag, eller igår!! Har haft en riktigt trevlig dag med påldans och trevligt sällskap! Just nu ligger jag i sängen, nyduschad(följde min vän Andreas förslag) och ska snart sussa..
Sitter och funderar på att varför allt ska vara så jävla komplicerat.. Varför ska man krångla till allting och övergrubbla på saker i onödan, speciellt vi tjejer. Vi analyserar tamefan varenda ska vi själva gör och vad pojkar gör.. Varför lever vi inte bara lite och slutar fundera, jag tror att livet skulle bli tusen gånger bättre!!

Har en livs filosofi som går ut på att man alltid kan skylla på alkoholen oavsett.. Ska även tatuera in det på röven, vilket jag ska göra på fyllan så att jag sedan kan säga att det var alkoholens fel.. Då lever jag ut den filosofin till max tycker jag!!

Kommer lägga ut massa bilder imorgon på hur kvällen har varit men måste censurera vissa saker...

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: anonym

I LIke, grrh rawr!

Postat av: Andy

Vad fint att du testade min duschning. Visst var det najs?! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback