Legendarisk helg!

Ligger hemma hos Johanna och har precis vaknat.. Vill sova mer !! Var ute igår och gjorde stan osäker med min bästa vän Johanna , och jag kan säga att vi hade så grymt kul ! Var med riktigt roligt människor och träffade massa roligt och trevligt folk !!

Helgen började med att jag sjöng nationalsången på bordpingis SM i eriksdal hallen , ganska nervigt .. Senare drog vi ut för att fira bästaste Sara som fyller år idag !! GRATTIsGRATTISGRATTIS !!! Först var vi på roq you och spelade biljard och senare drog vi till snaps och tillslut blev det de klassiska avslutet på mcdonalds!


Igår började kvällen med att vi sjöng på banketten på café opera och det var otroligt skoj !! Trevligt sällskap och massa nya trevliga människor som man lärde känna ! Men kvällen tog inte slut där inte , vi blev hämtade i en limo utanför entrén och åkte sedan och hämta upp allt roligt folk för att senare dra till Pure.. (vet inte om jag gillart eller inte). Och där gick det nog utför för dem flesta, haha !! Men vi hade det riktigt kul. Kvällen slutade iaf på Mcdonalds och sedan hemma hos Johanna som vanligt .. Kommer bilder från igår kväll !!

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback