Onsdag!!

Det blev en bra onsdag trots att tisdagen var så förvirrande?? Har haft fullt upp och därför blev det en dålig uppdatering. Det mesta berodde på att jag var tvungen att fixa batteriet i bilen, så det tog upp lite tid och sedan var det träningen!

Efter jobbet städade jag mitt rum och drog sen ner till gymmet för att träna crossfit och cirkelträningen, det ända negativa var att det var lite för mycket folk på crossfiten vilket gjorde det ganska trångt, men vi klarade det ändå! Efter träningen drog jag och Paul och fixade ett nytt batteri till bilen, det visade sig att det var på tiden att de bytes så :/ Haha , jag som inte kan så mycket om bilar skiter väl fullständigt i när det ska bytas, eller??
Körde senare hem till Johanny för att kolla på BB som var otroligt kul, kan verkligen Roddan suga av sig själv? Man börjar ju undra.. Han har ju faktiskt den där anakondan till penis så det skulle inte förvåna mig!!

Nu är det sovdags, får se hur mycket tid jag har imorgon!! Men ett litet inlägg går väl bra! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback