sämst uppdatering & en dagens

Jag vet inte var jag ska börja.. Har haft så mycket för mig att jag knappt är hemma längre. Idag har jag jobbat till 2 och sedan åkte jag direkt och träna, sen åt jag på gymmet, tränade cirkelträning en timma senare och sen solade jag, och nu ligger jag här alldeles ensam i min säng. Ska hoppa i duschen men kände att jag var skyldig att skriva först.. Jag har även vart ute och promenerat med Carin och pratat massa skit vilket vi båda behövde!! Var så länge sen vi syntes!!

Fan visste inte vad jag skulle ha på mig idag så det blev en väldigt tråkig klädstil med en enkel kavaj/kofta och en svart dress till.. Fan min fantasi i garderoben är tamefanimej död asså.. Vill börja skapa egna kläder efter som att jag har så mycket i huvudet som jag vill göra till kläder!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Louise

Hej Lollo gud va fin kavaj/jacka. vet har du köpt den?

kram, Louise

Postat av: Louise Bergman

Hejhej, tack så jättemycket!! Den är köpt i Thailand :/ Kan vara lite svår att få tag på!!

Kram Louise


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback