Wooop wooop!!

Haha , ännu en legendarisk kväll med " gänget " , kan säga att det inte finns många människor här på jorden som skulle överleva en kväll med mig och mina vänner .. Det blev prata , mycket drickandes , spel och trevligt folk .. Kan säga att låten " Baksmällan " som spelas på radio just nu stämmer ganska bra !!

Ligger i sängen efter att ha vart på långpromenad med Sara och Java .. Var så otroligt skönt väder idag så att man ville ju bara vara ute och ta lite friskluft ! Snart blir det fullrulle igen , ska hoppa in i duschen snart så jag är färdig till 8  för då kommer Sara ! Fan dags att börja om på nykula , vilka är på ??

Tänkte även passa på att tacka alla för igår och säga att ni förgyllde min kväll !!

Bilder från promenaden och bakismaten!! MUMS

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback