ARG!!

Fan vad förbannad jag är på veromoda!! Usch, köpte två par byxor där som var i S/M stolek i lördags och då satt dom som en smäck men nu två dagar senare så hänger dom i rumpan och i midjan så åker byxorna ner!!
Tänkte gå dit och förklara det för dom och berätta att jag ville byta byxor eftersom att jag inte fick någon förvarning men icke sa nicke.. Det ingår inte i reklamations bla bla bla.. Så nu är jag väldigt förbannad eftersom att jag måste åka till en skräddare och få dem insydda..
Det jag inte förstår är hur ska jag man kunna köpa en mindre storlek när man inte får på sig dom.. Den större storleken var ett problem att få på sig, så hur ska det fungera med XS/S??


Aja, ska snart åka och träna, sitter och äter förtillfället! Var bara tvungen att hata veromoda en snabbis!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback