Barnvakt!!

Yes, idag är det lördag och jag är inte bakis.. Känner mig otroligt stolt måste jag säga.. Sen så slipper jag ha huvudvärk när jag ska träffa barnen idag.. Det är nämligen så att jag och Jalle ska vara barnvakt idag åt han små syskon så de inte hittar på några hyss!! Haha, men som jag förstår det så är det väl ändå vi som är de som gör hyss!! Busungar är vad vi är.

Igår var jag hemma hos min lilla Anna på tjejmiddag och firade hennes födelsedag och jag kan säga att jag sov i den absolut skönaste sängen idag.. Den var helt gudomlig.

Köpte även en liten träningstopp idag som är väldigt fin.. Den är helt underbar och kostade inte ens så mycket.. Blev bara 250 kr med min rabatt som jag hade på stadium så jag är överlycklig!
Ska ni göra något kul idag?? Kanske ska ni ut och festa eller hitta på något annat skoj?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback