Bästa träningspasset på länge!!

Åh, tror fan att jag hade det bästa träningspasset på länge idag!! Började träningen med ett crossfit pass med syrran som körde skiten ur mig och alla andra sköna människor.. Först körde vi ett varv med lite olika övningar som varade i cirka 1 minut och sedan blev det ut och löpa samt springa upp för alla trappor!! Och i den ordningen fortsatte hela passet.. Kan säga att löpningen var den som gjorde mig helt DÖD!!

Efter passet så körde jag och syrran bröst och axlar vilket var otroligt jobbigt men jävligt skönt!! Som Emelie lärde mig " the pain you feel today is the strenght you will feel tomorrow ".. Kan säga att det är en otroligt givande fras att använda sig utav när man tränar!!
Nu har jag fixat hem " Welcome to the jungle " så det bilr läggdags och lite mys i sängen med tv och massa kuddar.. Måste vara pigg och glad imorgon så jag kan sola och bli brun nuu!!!


Älskar dig syster!!

Permalink Träning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback