Dagens

Sitter förtillfället och kollar på hockeyn och ska strax hoppa in i duschenm och sedan gå och lägga mig.. Kanske är det skönaste jag gör idag!! Idag har jag tränat både cirkelträning och rygg och just nu känner jag mig som en vanlig människa igen. Har inte kunnat träna sen i måndags förra veckan eftersom att jag blev dunder sjuk, så nu är Lollo backontrack! Imorgon blir det crossfit/cirkelträning? och axlar/bröst!! Kommer kännas ännu skönare imorgon antar jag.

Åkte hem till min sjuke vän Johanny idag eftersom hon ligger hemma sjuk, troligen eftersom att jag och Sara var där för några dagar sedan och smitta henne, men jag tog iaf med choklad medans hon bjöd på te och godis!
Tänkte lägga upp en dagens där ni även kan se mina byxor som jag köpte, som tyvärr blev några storlekar för stora(Ska kolla om man kan hitta något på ARN = Allmänna reklamationsnämnden)..




Två bilder från i lördags på 20 års firande!!

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback