Dagens!!

Äntligen har den fina lönen kommit och jag har fått shoppat loss lite på de saker jag velat ha ett tag nu... Köpte fem bh:ar, massa trosor och fina blusar, linnen och shorts!! Dessutom köpte jag en extern hårddisk som jag kan ha alla mina filmer på så de slipper ta så stor plats på datan.. Hade 20 gb med bara bilder.. Så kände att det var dags att bli av med lite!!

Nu sitter jag här och ska snart bege mig till jobbet men det blir inte förns en timma.. Tänkte lägga upp en dagens innan jag drar.

Ett av de nya linnena jag köpte, har verkligen behövt ett par vanliga linnen som man kan ha till ett par jeans!!

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback