DAGENS

Kom precis hem från jobbet och har städat lite i rummet och lagt fram kyckling inför middagen ikväll.. Idag ska jag träffa min fina vän Johanna och mysa och kolla på fílm så tyvärr kommer ni inte få någon galen uppdatering om hur kvällen slutade utan vi ska faktiskt bara sitta hemma ikväll, och förhoppningsvis ska Sara vara med!
Tänkte kolla på Sex and the city 2 nu medans jag väntar på Johanna och bara börja mysa ner mig i sängen!!

Dagens outfit blev Ginatricot som vanligt!! Man måste bara älska, fina och billiga kläder, det tråkiga är att alla har dom!! Men men!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moa

Lollo din jävla slyna!! hur fan mååååru? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback