Dålig uppdatering...

Dålig uppdatering.. Jo, jag vet... Känner mig fan sämst, sist jag uppdaterade var fan i lördags men det beror på att jag har jobbat och haft mycket annat för mig, men just nu är jag tillgänglig. I lördags när jag skulle fira Andrea var det ganska lyckat för min del förutom på kvällen då alla flickor gick skilda vägar och jag hem!!
Fyfan asså, vilket kaos det blir när man är många som ska ut och inte alla åker in till stan samtidigt.. Me no like.

Men men.. Idag tror jag att jag träffade världens finaste butiksmänniska.. Köpte MASSA ringar från några månader sedan och två av den gick nyligen sönder så jag skulle byta dem. Och när jag stod där i butiken med alla mina kvitton så hittade jag inte rätt ring till kvittot, vilket innebar att jag ej skulle få byta ringen. Men som tur så insåg den snälla flickan att jag brukade köpa väldigt många ringar där så hon tog mina kvitton kluddra lite på dem och sa : Jag löser det här.. Ser att du brukar handla dina ringar här..
Så äntligen blir man bemött rätt när man är stammis!!

Tänkte lägga upp lite bilder från lördags kvällen, är typ bara på mig och min kära vän Nadia när vi är påväg in till stan, men dem är lika fina ändå!!

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback