Längtar!

Åh, det här sommaren kommer bli legendarisk för mig!! Har så himla mycket roligt planerat och det har hänt så mycket underbara saker!!

1. Jag har blivit fastanställd, så jag kan äntligen flytta hemifrån och skapa mitt eget!!
2. Midsommar ska firas i Dalarna, förhoppningsvis med alla mina fina vänner som brukar följa och kanske några nya ansikten..
3. Peace and love precis efter midsommar med min bästa vän Johanny!! Shit, vi dunder kul vi kommer ha..
4. Sedan blir det jobb som gäller hela juli och augusti, vilket betyder massa pengar!!
5. v.35 - v.36 blir det en utomlandsresa med min fina syster Marie och bästa barndomsvännerna Emelie och Ellinor!!

Kan ine sluta längta.. Har så himla mycket att se fram emot så den här sommaren kommer bara rinna iväg!!
Ska någon av er göra något kul?? '

Funderar på att sälja kläder här via bloggen men vet inte riktigt om jag orkar dra igång det.. Har så otroligt mycket kläder som jag vill bli av med men inte bara slänga.. Så, vad tycker ni ??

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emma

jag tycker att du ska ringa mig istället så får jag en förhandsvisning av kläderna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback