Lördag hela veckan!!

Sitter hemma hos syrran nu och pratar lite om vår utomlandsresa som vi ska göra i augusti/september. Det blir en sista minuten resa som varar i 10 dagar tror vi, det blir kanske grekland men vi är inte säkra eftersom att vi ska ta en sista minuten..

Idag har jag kollat på fourth kind och har även vart i centrum och shoppat av mig lite.. Kan inte vänta tills lönen kommer så brände mina sista dricks pengar, men vad gör det... Jag köpte två halsband, örhängen, två linnen som är as fina och en skinnjacka!! Känner mig otroligt nöjd, eftersom att jag ska fira min kära vän Andrea idag och vill vara extra fin!! Men laddar upp bilder på det senare..

Behöver dock hjälp, vet inte om jag ska dricka idag eller om jag ska fortsätta på min nyktra vecka?? Kan inte riktigt bestämma mig...

Kan även meddela dagens chock!! Min finaste vän Helena ringde mig imorse när jag låg och vred mig i sängen och jag kan säga att det var den bästa väckningen på länge!! Fan vad jag har saknat och pratat med henne!! Det som gör mig gladast är att hon faktiskt kommer hem om några veckor bara!! WOOOOP WOOOP, kan inte fatta det.

Jaja, nu ska jag fortsätta planera med mina frön och sedan ska jag hem och äta med mammsi!! Sedan blir det party med mina finaste vänner!!


I will miss you today!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback