Missförstånd

Nu måste jag bara ventilera mig lite... Jag är så jävla trött på att killar alltid tror att man är kär i dem bara för att man vill umgås med dem.. Vad hände med vänskap?? Fattar ingenting..
Hänt mig så jävla många gånger den senaste tiden att man nästan är tvungen att förklara för killen att man aldrig kommer börja gilla dem på det sättet och att man inte klickar med dom på det sättet.. Fan killar, det är 2011, och jag kan lova er att tjejer kan ligga med er killar utan att bli förälskade i er.. Så bra är ni inte!!

Jaa, då så. Det är något som jag har tänkt på den senaste tiden, någon som har något att tillägga??
Kan även säga att jag har haft en fantastisk helg med min syster som bröjade mer brunch på lördagen och avslutades med mycket dans och tokfylla!!


Det var väl här det började gå utför för mig!!

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moa

Knulla den du vill knulla och skit i vad folk tycker och säger. Det gör jag. woooop


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback