Stolt flicka!!

Känner mig så otroligt stolt eftersom att jag har gjort något som jag aldrig vågat förut..
Ni som läst min blogg tidigare i veckan vet att jag blev lite förbannad på veromoda eftersom att jag inte fick byta mina byxor till en mindre storlek.. Som tur så finns ju internet så jag fann konsumentverkets hemsida, vilket gjorde min dag.. Med hjälp av google så hittade jag konsumentköpslagen som stödjer konsumenter angående köp av olika saker.. Så idag när jag gick in i affären fick jag prata med chefen igen och jag kan säga att jag satte henne på plats. Nämnde konsumentköpslagen och redan då hade hon inget att säga om saken, det finns nämligen en punkt som stödjer ovetande kunder, dvs kunder som inte blivit informerade om fel på varan, vilket var uttöjning..

Så jag måste säga att jag känner mig otroligt stolt över mig själv plus att jag till och med gick och gymma!!


En otroligt stolt Louise !

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback