Tisdag!

Yes, då var det andra dagen på den här veckan och den är alldeles strax över!! Sitter på jobbet och väntar på att mitt kvällspass ska börja, sedan är det bara att gå hem och lägga sig och invänta en ny dag.
Haha, idag hände en rolig sak på jobbet som aldrig har hänt när jag har jobbat, men morgon leveransen med allt vårt lunch bröd och pommes med mera levererades aldrig på morgon vilket innebar att allting tog slut runt halv 1, så vi vart tvungna att stänga lunchen lite tidigare idag än vad vi brukar göra!!

Jobbar typ nästan hela veckan eftersom att jag måste få ihop så många extra pass som möjligt men hellre tjäna pengar än att spendera dem!! Jaja, ska jobba kväll imorgon men antar att det blir lite träning innan, förhopnningsvis med Johanny men får se om hon vill!! :)

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback