Wild night!

Hejsan alla fina människor, idag kan jag säga att jag inte mår lika bra som jag gjorde igår vid den här tiden.. Kan bero på att drack lite mer igår och var med Johanny? Idag är det lördag och jag känner bara för att ligga hemma och ta det lugnt i mjukiskläder, men jag vet att det inte kommer bli så.. Eftersom att det är lördag, men vi får se. 

Igår var jag och firade Alex som fyller 20 på söndag och jag kan säga att det blev öl och massa fishbowl(om jag stavar rätt).. Haha, en bra kväll med mycket dans och bra vänner!!
På vägen hem från stan kan man säga att vi hade det riktigt kul, jag och Johanna.. Vi satt och kastade massa saker på folk som låg och sov och peta på dem.. Vilket var otroligt roligt!! HAHA ^^ Har till och med bildbevis.



Min outfit!!


Killen vi kasta papper på in action!!

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback